De voorbereiding - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Leo Ploeg - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Leo Ploeg - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Leo

05 November 2014 | Nederland, Hillegom

Lieve allemaal,

Weten jullie het nog?? Ria en Leo in Australië. Dat is alweer anderhalf jaar geleden. Twee fantastische mooie weken om nooit te vergeten.
In de weken en maanden erna zagen we heel veel foto's en filmbeelden om ons de indruk te geven: Dit is Australië.
En er kwam ook een boek met mooie reisverslagen.
Wat bij Leo als een rode draad door de vakantie heen liep was: Hier hadden Ella, Melanie en Mark bij moeten zijn. Deze gedachte werd steeds meer een wens die Leo heel graag werkelijkheid wilde laten worden en zo kwamen de plannen om met elkaar op vakantie te gaan.
Voor Melanie en Mark heel spannend, de eerste keer vliegen en dan meteen helemaal naar down under. Dat gaat een geweldige ervaring voor ze worden en voor ons natuurlijk ook.
De voorbereidingen zijn al in volle gang. Dus nu alleen de laatste loodjes nog regelen en dan is het zo ver. Vrijdag7 november om 14.40 uur nemen we afscheid van Nederland en vertrekken we vanaf Schiphol naar Dubai. Na een overstap van een kleine drie uur gaan we door naar Perth waar we rond 17.30 uur plaatselijke tijd hopen te landen.
Voor nu zeggen we iedereen gedag en voor straks veel leesplezier met

De avonturen van De Ploegkes in Australië.